Coca-Cola - Fotbalul ne uneste pe toti

Campania online este parte integranta din campania promotionala "Castiga la 90 minute" desfasurata in perioada Euro 2008.

Campania a avut 2 elemente:
- Dezvoltarea promotiei "Castiga la 90 de minute!" in mediul online (promovare & introducere coduri promotionale online);
- Crearea unui mecanism de engagement pe platforma de sponsorizare a Euro2008 prin care userii sa traiasca experiente memorabile alaturi de Coca-Cola.

Pagina Promotie Pagina web promotie "Castiga la 90 de minute!"
Pagina Joc Pagina web competitie EuroArena

Website

Site Promotie Site Promotie
Teaser EuroArena Teaserul jocului

Jocul EuroArena

Jocul EuroArena a fost dezvoltat pentru a exploata parteneriatul Coca-Cola - UEFA Euro 2008. Userii au fost invitati sa joace acest joc si sa intre intr-o competitie in care miza principala consta in 3 mingi originale cu care nationala Romaniei a jucat la Euro 2008 in cele 3 meciuri.

EuroArena este joc un fotbal inedit, jucat la 4 porti cu 2 mingi de catre 4 jucatori (useri). Un street-football jucat in pietele virtuale din Zurich, Berna (orasele unde a jucat Romania) si Viena (unde s-a jucat finala Euro 2008).

Inainte de fiecare joc, userii isi puteau schimba tactica de joc prin schimbarea caracteristicilor jucatorului.
Fiecare jucator dispunea de 30 de credite pe care le putea distribui oricum doreste pe cele 6 caracteristici, de la 0 la 10: energie, rezistenta, dribbling, deposedare, putere de sut si precizie sut.
Astfel, daca unii jucatori puteau alege sa traga la poarta de la mai mare distanta, altii puteau alege sa alerge mai mult sau sa deposedeze mai des.
De-a lungul competitiei, majoritatea userilor au schimbat de mai multe ori proprietatile jucatorului, in functie de tactica pe care doreau sa o foloseasca in urmatorul joc.

Personalizare tricou EuroArena
De asemenea, userii isi puteau personaliza jucatorul, alegandu-si culoarea preferata pentru tricou.

Jocul EuroArena

Jocul EuroArena Intra in jocul EuroArena

Nota: Pentru a putea juca este nevoie sa fie
4 jucatori conectati simultan.

Campanie Email

Campanie de engagement si re-engagement a abonatilor Coca-Cola in promotia dezvoltata in parteneriatul Coca-Cola - UEFA Euro2008 prin intermediul jocului EuroArena.

Campania EuroArena a constat in implicarea utilizatorilor intr-un joc de fotbal inedit, creat special cu ocazia EURO 2008, ce propunea o competitie in care miza era castigarea a 3 mingi originale cu care s-au disputat cele 3 partide ale Romaniei de la Euro 2008.

Campania pe e-mail a punctat momentele cheie in desfasurarea intregii campanii EuroArena.

In fiecare moment definitoriu al promotiei, am abordat diferentiat utilizatorii, in functie de nivelul de implicare (inscrisi in momentul teaser-ului, inscrisi in momentul lansarii jocului, neinscrisi, castigatori etc).

E-mail-uri lansare joc

Newsletter anuntare joc baza de date EuroArena - 2008-06-01 E-mail trimis catre userii inscrisi in faza de teasing.
Vezi aici teasing-ul.
Newsletter anuntare joc baza de date mare - 2008-06-11 E-mail trimis catre abonatii din bazele de date Coca-Cola.

E-mail-uri intermediare

Mail castig rezervare la terasa E-mail catre castigatorul unei rezervari la terasa
Confirmare mail castig rezervare la terasa Pagina confirmare rezervare la terasa

Mail castig boardgame E-mail catre castigatorul unui boardgame
Mail marele castig E-mail catre marele castigator

E-mail pentru anuntarea castigatorilor

Newsletter anuntare castigatori
E-mail trimis la finalul competitiei, catre toti jucatorii EuroArena.
(cei 3 castigatori au fost prezentati in tricoul pe care si l-au ales in joc.)

Campanie bannere online

Bannere Promotie Coca-Cola Banner promotie
"Castiga la 90 de minute" (728x90)


Bannere Promotie Coca-Cola Banner inainte de primul meci al Romaniei
(cu Franta)

Bannere dupa fiecare dintre meciurile Romaniei

Mesajele conditionate de rezulatul meciului au aparut de fiecare data la mai putin de 10 minute dupa fiecare meci.
Bannere Promotie Coca-Cola Bannerul de dupa primul meci al Romaniei,
0-0 cu Franta
Bannere Promotie Coca-Cola Bannerul de dupa meciul al doilea meci al Romaniei,
1-1 cu Italia
Bannere Promotie Coca-Cola Bannerul de dupa meciul al treilea al Romaniei,
0-2 cu Olanda

Forum

Forum Forumul privat al castigatorilor de bilete la
Euro 2008

Blog

Blog de campionat Blogul colectiv al castigatorilor de bilete la
Euro 2008