Campanie e-mail Coca-Cola Euro 2008
Campanie de engagement si re-engagement a abonatilor Coca-Cola in promotia dezvoltata in parteneriatul Coca-Cola - UEFA Euro2008 prin intermediul jocului EuroArena.
Campania EuroArena a constat in implicarea utilizatorilor intr-un joc de fotbal inedit, creat special cu ocazia EURO 2008, ce propunea o competitie in care miza era castigarea a 3 mingi originale cu care s-au disputat cele 3 partide ale Romaniei de la Euro 2008.
Campania pe e-mail a punctat momentele cheie in desfasurarea intregii campanii EuroArena.
In fiecare moment definitoriu al promotiei, am abordat diferentiat utilizatorii, in functie de nivelul de implicare (inscrisi in momentul teaser-ului, inscrisi in momentul lansarii jocului, neinscrisi, castigatori etc).
E-mail-uri lansare joc
E-mail-uri intermediare
E-mail pentru anuntarea castigatorilor

E-mail trimis la finalul competitiei, catre toti jucatorii EuroArena.
(cei 3 castigatori au fost prezentati in tricoul pe care si l-au ales in joc.)