Campanie e-mail Coca-Cola Euro 2008

Campanie de engagement si re-engagement a abonatilor Coca-Cola in promotia dezvoltata in parteneriatul Coca-Cola - UEFA Euro2008 prin intermediul jocului EuroArena.

Campania EuroArena a constat in implicarea utilizatorilor intr-un joc de fotbal inedit, creat special cu ocazia EURO 2008, ce propunea o competitie in care miza era castigarea a 3 mingi originale cu care s-au disputat cele 3 partide ale Romaniei de la Euro 2008.

Campania pe e-mail a punctat momentele cheie in desfasurarea intregii campanii EuroArena.

In fiecare moment definitoriu al promotiei, am abordat diferentiat utilizatorii, in functie de nivelul de implicare (inscrisi in momentul teaser-ului, inscrisi in momentul lansarii jocului, neinscrisi, castigatori etc).

E-mail-uri lansare joc

Newsletter anuntare joc baza de date EuroArena - 2008-06-01 E-mail trimis catre userii inscrisi in faza de teasing.
Vezi aici teasing-ul.
Newsletter anuntare joc baza de date mare - 2008-06-11 E-mail trimis catre abonatii din bazele de date Coca-Cola.


E-mail-uri intermediare

Mail castig rezervare la terasa E-mail catre castigatorul unei rezervari la terasa
Confirmare mail castig rezervare la terasa Pagina confirmare rezervare la terasa


Mail castig boardgame E-mail catre castigatorul unui boardgame
Mail marele castig E-mail catre marele castigator



E-mail pentru anuntarea castigatorilor

Newsletter anuntare castigatori
E-mail trimis la finalul competitiei, catre toti jucatorii EuroArena.
(cei 3 castigatori au fost prezentati in tricoul pe care si l-au ales in joc.)